×

* te pola są obowiązkowe

** dodanie strony www

Zarządzanie połączeniami przychodzącymi

Inteligentne kierowanie połączeń do odpowiednich kolejek lub pracowników, w zależności od określonych kryteriów, takich jak temat rozmowy, status klienta czy dostępność agentów, da się wprowadzić za pomocą odpowiedniego systemu, odpowiedzialnego między innymi za takie zadania jak obsługa połączeń przychodzących, wychodzących oraz innych zapytań. Firma pracuje wówczas znacznie wydajniej, ponieważ odpowiada jednocześnie na różne komunikaty, zapewniając konsumentom szybką i profesjonalną obsługę, przeznaczając zaoszczędzony czas, na rozwój marki w innych obszarach.

Obsługa rozmów telefonicznych

Sprawna obsługa połączeń przychodzących to jeden z najważniejszych elementów strategii biznesowej, szczególnie gdy firma na co dzień ma kontakt z wieloma klientami indywidualnymi, przedsiębiorstwami oraz innymi instytucjami. Skrupulatnie projektowane i wdrażane przez fachowców z firmy Debesis Sp. z o.o. systemy, gwarantują jeszcze szybsze odbieranie połączeń, rejestrację zgłoszeń, przekazywanie rozmów do odpowiednich pracowników oraz monitorowanie wydajności obsługi, dlatego niezależnie od branży lub wielkości firmy, warto rozważyć skorzystanie z takiej możliwości.

Dane z rejestru "Debesis Sp. z o.o.":

Młynarska 39/4B | 05-500 Piaseczno | woj.: mazowieckie | NIP: 793-162-47-81 | REGON: 180840298 | numer telefonu: +48 22 699 99 09 | debesis.pl | biuro@debesis.pl

Opis pełnej oferty: Dowiedz się więcej

Sprawdź, jak do nas trafić:

Godziny kontaktu:

Poniedziałek08:00-19:00
Wtorek08:00-19:00
Środa08:00-19:00
Czwartek08:00-19:00
Piątek08:00-19:00
SobotaZamknięte
NiedzielaZamknięte

Nasze profile społecznościowe:

Podobne wpisy:

CodeConcept Sp. z o.o.

Kontakt z firmą